МЕТОДИКИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КОЛЕКТИВУ ТА МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Методика виявлення рівня розвитку самоврядування в учнівському колективі
Методика спрямована на визначення психологічної атмосфери 3-4 кл
Перелік методик для вивчення відносин в колективі
Психолого-педагогічна характеристика класу
Робота з батьками в школі
Батьківський комітет
Пам*ятка класного керівника
Календар памятних і знаменних дат
САМОВРЯДУВАННЯ КЛАСУ
Класне самоврядування – це реальний безперервний процес дедалі ширшого залучення учнів до громадських справ. Одним із найважливіших принципів виховання є забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких органів у житті і колективній діяльності.
Відповідальність – це та категорія в класному самоврядуванні, без якої неможливе його становлення. Жодний індивідуальний підхід неможливий без визнання права особистості на самостійну творчу діяльність.
На сучасному етапі учням надається більше прав і повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації кожного; вони здобувають управлінські уміння, вчаться жити в демократичному суспільстві.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КЛАСНОГО САМОВРЯДУВАННЯ:
1. Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй сім’ї, родині, народові України.
2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи та класу.
3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ класного та шкільного життя, оволодіти мистецтвом управління.
4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
5. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями й дорослими.
СТАТУТ КЛАСУ
Ø Ми – молоді, завзяті і кмітливі.
Ø Ми сповнені сил та енергії.
Ø Ми маємо багато мрій, бажань, задумів і планів на майбутнє.
Ø Щодня ми пізнаємо життя, відкриваємо для себе світ і розкриваєм світу себе.
Ø Ми хочемо усе осягнути, все зрозуміти і щоб розуміли нас.
Ø Ми прагнемо усе спробувати і випробувати себе і свої сили, ствердитись, як людина й особистість, усього досягти.
Ø Ми рухаємось вперед, наближаючи власне майбутнє.
Ø Ми мріємо про успіх, кохання і щастя, бо ми молоді.
Ø Усе життя для нас - попереду.
Ø Уже сьогодні ми тримаємо у власних руках своє майбутнє.
Ø І лише ми самі відповідальні за нього.
Ø Вже від нас сьогоднішніх і від наших сьогоднішніх рішень
Ø Залежить, яким буде завтрашній день і наше майбутнє.
НАШІ ОБОВ’ЯЗКИ:
Сектор «Знання»: Контроль за успішністю учнів. Організація взаємодії в навчанні. Організація різноманітних вікторин, ігор, наукових конференцій.
Сектор «Охорони порядку»: Виховання дисципліни, дотримання учнями правил для учнів. Контроль за станом чергування у класі. Участь у проведенні рейдів-оглядів зовнішнього вигляду учнів. Контроль за спізненням учнів на навчальні заняття. Контроль за відвідуванням учнями школи.
Сектор «Екологія і охорона здоров’я»: Організація і проведення тематичних виховних годин, показ фільмів і діафільмів, бесід та дискусій з питань екології та охорони здоров’я. Ведення роз’яснювальної роботи проти куріння, алкоголізму, наркоманії та пропаганда здорового способу життя.
Сектор «Культурно-просвітницька робота»: Організація змістовного дозвілля школярів. Складання сценаріїв.Залучення учнів класу до підготовки та проведення творчих справ , свят, фестивалів, конкурсних розважальних програм.
Сектор «Туристсько- краєзнавча робота»: Організація цікавих екскурсій, походів і зустрічей.
Сектор «Спортивно-масова робота»: Підготовка і проведення спортивних конкурсів для колективу класу. Контроль за відвідуванням учнями уроків фізкультури.
Сектор «Волонтерський рух»: Допомога ветеранам Великої Вітчизняної війни, вчителям – пенсіонерам. Організація роботи загону «Доброта». Організація доброчинних акцій.
Сектор «Трудові справи»: Збереження, ремонт шкільного майна. Організація суспільно-корисної праці. Рейди-перевірки стану збереження підручників
Немає коментарів:
Дописати коментар